Polecany post

,,Szeptem" Becca Fitzpatrick

Tytuł: ,,Szeptem” Autor: Becca Fitzpatrick Wydawnictwo: Moondrive Tłumaczenie: Paweł Łopatka Liczba stron: 336 Data wydania...

wtorek, 26 stycznia 2016

,,Naucz mnie"

W ciągu ostatnich miesięcy bardzo polubiłam piosenkę Sarsy Markiewicz ,,Naucz mnie'' jak następnie ,,Indiana''. Obie piosenki są świetne lecz wolę ,,Naucz mnie'' .W ostatnim czasie popularna stała się parodia ,,Naucz mnie"  ,,Pomidorowa"
                                                      ,,Naucz mnie"

                                                        ,,Indiana"

                                                 

                                                    ,,Pomidorowa"


                                                                   ,,Zapomnij mi"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz