Polecany post

,,Szeptem" Becca Fitzpatrick

Tytuł: ,,Szeptem” Autor: Becca Fitzpatrick Wydawnictwo: Moondrive Tłumaczenie: Paweł Łopatka Liczba stron: 336 Data wydania...

sobota, 5 listopada 2016

,,Świat do góry nogami" Beata Ostrowicka

Opowieść o Aleksandrze. Ola ma 16 lat i niedawno zmarła jej mama. Nie może sobie poradzić z jej brakiem. Wszystko jest na jej głowie sprzątanie, prasowanie, gotowanie, opieka nad młodszym rodzeństwem i ojcem. Dosyć często opuszcza lekcje, zaprzestała się uczyć i spotykać ze znajomymi.... Ale jak żyć bez najważniejszej osoby w swoim życiu? Jak wytrwać ze zbuntowaną siostrą w jednym pokoju? Jak opiekować się małym chłopcem? Jak zadbać o ład i skład w domu?
Czy urodzinowa impreza Majki, najlepszej przyjaciółki Oli odmieni coś w jej życiu? Ale na dobre, czy na złe? I jaką rolę odegra w tym jej mały braciszek?
Koniecznie przeczytajcie i sprawdźcie sami. Osobiście nie mogłam się przekonać do przeczytania tej książki, ale pewnego dnia przy kolacji usiadłam z nią i nie mogłam się od niej oderwać, przez co myślałam, że nie napiszę sprawdzianu z rosyjskiego, na który dzięki tej książce się nic nie uczyłam. Na szczęście sprawdzianu po długiej obecności nauczycielki nie miałam i nie będę miała ;D




Zapraszam na facebook'a: https://www.facebook.com/Zapiski-Isi-186967345042783/?hc_ref=NEWSFEED&fref=nf

2 komentarze:

  1. Książki tak mają, wciągają, a my potem nic nie umiemy do szkoły. :) /Titka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Nauka jest ważna, ale czasem można sobie pozwolić na trochę przyjemności ;)

      Usuń