Polecany post

,,Szeptem" Becca Fitzpatrick

Tytuł: ,,Szeptem” Autor: Becca Fitzpatrick Wydawnictwo: Moondrive Tłumaczenie: Paweł Łopatka Liczba stron: 336 Data wydania...

piątek, 28 września 2018

Kilka ważnych słów...

Witajcie kochani. 
Pewnego dnia samo czytanie książek przestało mi wystarczać, więc postanowiłam pisać o nich, później przyszła kolej na prowadzenie profilu na instagramie. Gdy się do czegoś dopasuję, stanie się to moją rzeczywistością, w końcu przestaje mi to wystarczać. Dlatego dzisiaj robię o wiele więcej. Jednak ostatnio zauważyłam, że nie mam wolnego czasu, brakuje mi go także na naukę. Zbyt wieloma rzeczami się zajmuję, a doba ma jedynie dwadzieścia cztery godziny, a nie pięćdziesiąt. Dochodzi do tego także mój stan zdrowia, który pozwala mi na coraz mniej. Dlatego podjęłam trudną decyzję. Rezygnuję  z prowadzenia bloga i instagrama. Oczywiście nie nastąpi to z dnia na dzień. Mam do napisania jeszcze kilka recenzji m.in ,,Klątwy przeznaczenia" i książki Anety Jadowskiej. Chcę także odpowiedzieć na wszystkie Wasze komentarze i nieco uporządkować bloga, ale przede wszystkim pragnę pokazać na instagramie zdjęcia zrobione przez wyjątkową dla mnie osobę <3.

Nie wiem, czy znikam na zawsze, na rok, kilka miesięcy, być może kiedyś wrócę, na pewno nie będę usuwała, ani zawieszała bloga. Jeżeli wrócę na dobre, będę wtedy silniejsza, z pewnością pochwalę się Wam nowymi pomysłami. Być może zacznę inny projekt. Wiem, że będę bardzo tęskniła za blogowaniem, ale to mi pozwoli rozwijać się w innych dziedzinach. Wiem, że się kiedyś spotkamy, na targach książki, w księgarni czy w jakimś nieprawdopodobnym miejscu.  

Chciałabym podziękować Wam, za to, że czytaliście bloga, przeglądaliście posty na instagramie, a także każdej wspierającej mnie osobie, osobom obecnych przy sesjach książkowych, robiących zdjęcia, poświęcającym swój wolny czas.

Dzięki temu miejscu wiele się nauczyłam wyniosłam, stałam się inną osobą. Dlatego zawsze miło będę wspominała ten etap w moim życiu.

Nie chcę tracić z Wami kontaktu, dlatego, gdy nie będę dodawała postów, mój instagram (@isiaaa_n_books) pozostanie wciąż aktywny, będę chętna do rozmowy z Wami, na gmailu także będę aktywna, gdyby ktoś w ten sposób rozmowy (weronikan12isia@gmail.com). Zapraszam też na wattpadze, gdzie dostepne są moje dwa opowiadania ( użytkownik BlackMrsW).

Chciałabym się z Wami pożegnać miłym akcentem, dlatego na instagramie i facebooku zostaną przeprowadzone dwa rozdania pożegnalne.

Życzę Wam powodzenia i dziękuję za to, że ze mną byliście.

Isiaaa N
<3



10 komentarzy: