Polecany post

,,Szeptem" Becca Fitzpatrick

Tytuł: ,,Szeptem” Autor: Becca Fitzpatrick Wydawnictwo: Moondrive Tłumaczenie: Paweł Łopatka Liczba stron: 336 Data wydania...

poniedziałek, 10 lipca 2017

Ulubieńcy czerwca #1

Ulubieńcy czerwca 

Co to za blog bez ulubieńców? Teraz także u mnie. Nigdy nie pisałam tego typu postów, a czytałam je może kilka razy więc nie wieszajcie mnie od razu tylko powiedzcie co jest źle, a następnym razem postaram się unikać tych błędów.

Przedstawię kilka pozycji, rzeczy, książek, czy filmów, które mnie zachwyciły w czerwcu.

                                          Numer 1. 
                                     Krem Lace Love. 
Idealny na lato krem do rąk, w ślicznym opakowaniu, pachnący lekko kwiatowo jednak zwyczajnie. Zapach na długo pozostaje na skórze i dosyć szybko wchłania się substancja. Urzekł mnie zupełnie głównie dzięki szybkości wchłaniania się.  
Oriflame, cena ok.19 zł






                                         Pozycja numer 2
                                Pomadka The One 5 w 1.
Również idealna na letnie miesiące. Ma lekki zapach dzikiej róży. Ciemny różowy, lekko fioletowy kolor idealnie pasuje do białych kreacji i barw lata. 
Oriflame, cena ok.16 zł













                                          Numer 3
                                       ,,Wojownik"
Swego czasu hit ekranów roku 2011. Dzisiaj? Film puszczany na lekcji przez nauczyciela. Dzisiaj o nim krótko, innym razem w recenzji będzie więcej.
Dwaj skłóceni bracia, jeden nauczyciel, drugi dopiero dezerter wojskowy zamierzają wziąć udział w wielkim show mieszanych sztuk walki.
Nie jest to typowy film dla dziewczyn jednak mi się spodobał, uczy nas, że zawsze trzeba walczyć i nic nigdy w życiu nie jest stracone.




                                       Punkt numer 4

                                Cecelia Ahern ,,Skaza"
Oczywiście tutaj musiała się znaleźć jakaś książka i jest nią ,,Skaza". Wybrana jedna z wielu, gdyż w czerwcu czytałam naprawdę wybitne książki, ta może nie jest jakąś naukową, ale jest świetna.Tytuł tego nie mówi, ale książka jest idealna co do tego nie ma sprzeczności.
Będzie o niej osobna recenzja więc krótko dzisiaj będzie. 
Czasy przyszłe, gdzie w społeczeństwie nie dopuszcza się do pewnych zachowań, a osoby które się ni dostosowują są napiętnowane skazami. W końcu musi się to skończyć. Co umożliwia pewna nastolatka.
Wiem, że już o tym wspomniałam, ale po prostu ta książka jest genialna i należy ją przeczytać. Jest inna niż  wszystkie książki Ahern. Czegoś takiego się nie spodziewałam . Czytałam i czytałam, i nawet się nie spostrzegłam kiedy książka się skończyła.
Da kupienia za 24 zł na stronie:

                                                        fb------->Zapiski Isi, facebook





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz