Polecany post

,,Szeptem" Becca Fitzpatrick

Tytuł: ,,Szeptem” Autor: Becca Fitzpatrick Wydawnictwo: Moondrive Tłumaczenie: Paweł Łopatka Liczba stron: 336 Data wydania...

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Pierwsza recenzja

Po przeczytaniu ,,Dogrywki'' Rosie Rushton miałam mieszane uczucia. Książka opowiada o trzech pokoleniach: babce Alice (zwaną Lally), córce Ruth i wnuczce Emily. Alice chce odnaleźć dawną niespełnioną miłość, a jej córka Ruth chce spełnić swoje dawne marzenia, natomiast Emily nie chce grać zawodowo w tenisa. Woli chodzić do szkoły i w przyszłości pomagać biednym ludziom. Pewnego dnia Emily decyduje powiedzieć matce i babce o jej planach na przyszłość, a wtedy wychodzą na jaw wszystkie sekrety z przeszłości. W życiu Emily pojawia się pewien chłopak Hugo. Jak pisałam na początku po przeczytaniu książki miałam mieszane uczucia. Nie wiedziałam co sądzić o tej książce. Wiedziałam, że gdybym byłam na miejscu Alice, Ruth i Emily zrobiłabym to czego one nie zrobiły. Ogólnie książki Rosie Rushton są świetne, ale ta książka za bardzo do mnie nie przemawia. Świetna książka brakowało mi kilku zwrotów akcji. Rosię Rushton stać na więcej. Moja ocena 5/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz