Polecany post

,,Szeptem" Becca Fitzpatrick

Tytuł: ,,Szeptem” Autor: Becca Fitzpatrick Wydawnictwo: Moondrive Tłumaczenie: Paweł Łopatka Liczba stron: 336 Data wydania...

piątek, 12 lutego 2016

,,Niech będzie teraz"

Dramat. Wielka Brytania. 2012.
Siedemnastoletnia Tessa jest chora na białaczkę. Umiera. Postanawia zrobić listę rzeczy do zrobienia.Razem z pomocą przyjaciół próbuje zrealizować listę. Podczas gdy jej rodzina chce spędzić z nią trochę czasu przed jej odejściem, ona odkrywa nowe życie, którego nigdy nie wiodła. Poznaje pewnego chłopaka. Czy będą razem? Przekonacie się oglądając.
Film bardzo przypomina historię Hazel Grace z ,,Gwiazd naszych wina", na obu filmach popłakałam sie w tych samych momentach. 
Czy jest tak bardzo wzruszający? Dla osób wrażliwych z pewnością. Nawet w dwóch scenach się śmiałam, a w jednej tak jak wspominałam wcześniej rozpłakałam.
Ocena filmwebu:7,7
Moja ocena:8,5/10                   
                                                            Cały film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz