Polecany post

,,Szeptem" Becca Fitzpatrick

Tytuł: ,,Szeptem” Autor: Becca Fitzpatrick Wydawnictwo: Moondrive Tłumaczenie: Paweł Łopatka Liczba stron: 336 Data wydania...

środa, 17 lutego 2016

,,Zaćmienie" Stephenie Meyer

Zaraz po powrocie Edwarda, wznowieniem związku wampira z Bellą miłość Belli do Edwarda zostanie wystawiona na próbę przez Jacoba Blacka przyjaciela Belli, który opiekował się nią podczas nieobecności Edwarda, leczył jej złamane serce, próbował ją w sobie rozkochać, lecz ona cały czas tęskiniła za Edwardem . Bella ponownie jest narażona na śmierć. Teoretycznie cały czas jest narażona na śmierć przebywając w otoczeniu wampirów i wilkołaków. Jednak czuje się przy nich bezpieczna. Victoria, dawna dziewczyna Jamesa sądzi, że Edward zabił jej chłopaka. Teraz chce się zemścić i odebrać Edwardowi Bellę.
Nie rozumiem miłości Belli do Jacoba, na początku kocha go jak brata, ale później zmienia zdanie. Kocha i Edwarda i Jacoba, wampira i wilkołaka, dwóch śmiertelnych wrogów. Jacob na siłę próbuje wymusić na Belli miłość. Czy to mu się udaje? Oczywiście. Bella jest pomiędzy młotem i kowadłem.
,,Zaćmienie" nie zmieniło mojego sposobu myślenia, nie zawierało jakiś ciekawych wydarzeń. Może był sojusz wampirów z wilkołakami, ale nic po za tym. ,,Nuda. Beton. Kwas."
Pomimo, tego że nie znoszę Jacoba byłam zachwycona książką, stylem pisania Meyer. Jacoba starałam się unikać niestety to nie ,,Zmierzch" i był wszędzie. Sądzę, że milej by mi się czytało bez "psa"
Moja ocena:4/10 (głównie za Jacoba)














































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz