Polecany post

,,Szeptem" Becca Fitzpatrick

Tytuł: ,,Szeptem” Autor: Becca Fitzpatrick Wydawnictwo: Moondrive Tłumaczenie: Paweł Łopatka Liczba stron: 336 Data wydania...

piątek, 9 grudnia 2016

Śmieszny piątek z funcentre.pl #3

Kolejny śmieszny piątek, już trzeci. Przepraszam za opóźnienie. I jak mam nadzieję już niedługo powrócą recenzje. 

Kawał nr 2548:
,,Po słusznie nawilżanej imprezie sylwestrowej, gospodarze zbierają się do spania, nagle w sypialni słychać głośny łomot.
- Co to było, do cholery?! - pyta żona.
- Koszula mi spadła - odpowiada mąż.
- A skąd ten łomot?
- Bo jeszcze jej nie zdjąłem..."

Kawał nr 2564:
,,Jak szybko i skutecznie stracić na wadze?
Kupić wagę za 200 pln, a sprzedać 100 pln"

Kawał nr 1419:
,,Student pyta kumpla:
- Dlaczego jesteś taki smutny?
- Wywalili mnie z uczelni...
- Za co?!
- A skąd mam wiedzieć? Pół roku mnie tam nie było!"

Kawał nr 1083:
,,Dlaczego w kiosku, w budynku sejmu nie sprzedaje się Aspiryny?
Bo głupota nie boli."

Kawał nr 1112:
,,- Jaką szkołę musi ukończyć polityk, żeby spełnił wszystkie swoje obietnice?
- Hogwart."


Po więcej wpadajcie na  funcentre.pl


Nowe posty=info na fb-------->https://www.facebook.com/Zapiski-Isi-186967345042783/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz