Polecany post

,,Szeptem" Becca Fitzpatrick

Tytuł: ,,Szeptem” Autor: Becca Fitzpatrick Wydawnictwo: Moondrive Tłumaczenie: Paweł Łopatka Liczba stron: 336 Data wydania...

sobota, 18 lutego 2017

Anna Todd i jej seria ,,After" i ,,Before"

Aaaa! Nareszcie dotarłam do opisywania tej serii. Po tym jak długo czekałam na jej czytanie. A wszystko zaczęło się przez koleżankę. Wysłała mi zdjęcie strony, przeczytałam i chciałam więcej. Kolejna strona, rozdział, a w końcu cała książka. Wysłała mi 3/4 zdjęć całej książki, a pierwsza jej część ma ponad 630 stron.
 A wracając do konkretów.
Seria ,,After" składa się z 5 części:
,,After.Płomień pod moją skórą"
,,After.Już nie wiem, kim bez Ciebie jestem"
,,After.Ocal mnie"
,,After.Bez siebie nie przetrwamy"
I ,,Before. Chroń mnie przed tym, czego pragnę"

Kilka słów jeszcze zanim zaczniemy jest to litera typu fan fiction inspirowana  Harry'm Styles'em i jego związkiem, opisana na wattpadzie.

Tessa, porządna dziewczyna, dyrygowana przez matkę, zamierza wyjechać na studia do Waszyngtonu.
,,Mój związek z matką jest tak zniszczony, że chyba nie da się go naprawić."
 Przy podróży do nowego życia towarzyszą jej matka i jej układny chłopak, Noah.
,,Miłość do Noah była wygodna i bezpieczna"
 Pierwsze uczucia zawsze są najważniejsze, prawda? Zdziwienie, uczucie Tessy gdy zobaczyła swoją współlokatorkę, Steph. Dziewczyna o ognistych włosach, cała wytatuowana i podobni do niej jej koledzy zadziwili nową dziewczynę i jej świtę. Steph zrobiła dobre wrażenie na nowo przybyłych. Nate był dla niej miły i przyjacielski. Natomiast jeden chłopak o imieniu Hardin, stojący w kącie nawet się nie odezwał.
,,Problem polega na tym, że nie mogę trzymać się z dała od Hardina. Jestem jak ćma, która leci do jego ognia, a on nigdy nie waha się, żeby mnie oparzyć."
W chłopaku Tessy wywołali obrzydzenie i zakłopotanie, gdyż Noah był bardzo grzecznym i bezproblemowym chłopakiem. Natomiast matka osiemnastoletniej dziewczyny była zniesmaczona i wściekła, kazała córce zmienić akademik. Ta jednak pomimo obaw, została w swoim pokoju pewna, że studia będą najlepszym czasem w jej życiu. Przyjaciele Steph robią imprezę, zapraszają na nią Tessę. Ta jednak nie chce iść. Jednym z jednych jej argumentów, jest obecność tam Hardina, który nie traci okazji, aby się z niej ponabijać. Na tej i na następnej imprezie Tessa myszkowała po jego pokoju. Mimo wszystko, ten zadufany dupek okazywał się przyjazny. Po pewnym czasie zaczyna ich łączyć inne uczucie niż przyjaźń, ale Hardin stosuje zasadę "ja się nie umawiam". Czas mija, uczucia się zmieniają, Hardin się zmienia, Tessa go zmienia.
,,-Przy tobie...przy tobie chcę stać się dobry, dla ciebie...Chcę być dobry dla ciebie."
 Jednak mimo wszystko nie jest jeszcze taki jakby ona chciała aby był.
,,Kocham go, każdą jego część. Wszystkie jego wersje. Przede wszystkim lubię to, kim się przy nim staję; oboje zmieniliśmy się na lepsze dzięki sobie. Ja go otworzyłam i dałam mu szczęście, a on nauczył mnie, jak żyć i nie martwić się o każdy szczegół."
Może historia dla nastolatków, jednak porusza wiele problemów, których tutaj nie chcę poruszać, gdyż pojawiłyby się długie spojlery. Pomimo, tego że każda książka zawiera ledwo zliczoną liczbę stron szybko się czyta.









Dziękuję Dominika <3 :*


Informacje o kolejnych postach, fb ------>https://www.facebook.com/Zapiski-Isi-186967345042783/















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz