Polecany post

,,Szeptem" Becca Fitzpatrick

Tytuł: ,,Szeptem” Autor: Becca Fitzpatrick Wydawnictwo: Moondrive Tłumaczenie: Paweł Łopatka Liczba stron: 336 Data wydania...

wtorek, 5 września 2017

,,Drugie życie Bree Tanner" i Stephenie Meyer, czyli autorka bestsellerowej sagi ,,Zmierzch"

Będąc fanką Zmierzchu pomimo mojej niechęci do Jacoba musiałam sięgnąć po jeszcze jedną książkę Meyer, którego podobno w tej części opowieści nie było. Słyszałam wiele zachęcających słów od osoby, która jest chyba największą fanką Meyer na świecie i to mnie w dużej mierze zachęciło do zagłębienia się po raz kolejny w dzieje wampirów stworzonych przez Stephenie.

Meyer to przede wszystkim autorka sagi Zmierzch. Jednak nie ma zamiaru się zmykać tylko na tematy o wampirach co udowodniła przez napisanie dwóch części Intruza (pierwsza już niedługo u mnie na blogu) i swojej najnowszej książki pt. ,,Chemik".
Mało o niej wiemy, gdyż unika rozgłosu. Zależy jej na docenieniu przez talent, a nie skandale związane z życiem prywatnym.

Jak już wspomniałam możemy w tej książce rozkoszować się tym co się najbardziej udało Stephenie, czyli wampirami. Po raz kolejny zakochujemy się w tych nieziemskich istotach. Tylko tym razem poznajemy ich od tej innej strony. Albowiem mamy do czynienia z nowonarodzonymi wampirami (dla tych, którzy nie czytali jeszcze Meyer, nowonarodzeni to niedawno powstałe wampiry, które jeszcze nie panują nad sobą).
Główną bohaterkę, Bree znamy z Zaćmienia, więc wiemy jak ta historia się kończy. Bree jest nowo powstałym wampirem, czuje się w swojej "paczce" niedopasowana. Jednak pewnego dnia wyrusza na łowy z chłopakiem, którego jeszcze nie zna. Pokazuje on jej inny świat, ich prawdziwe oblicze, a nie to które wpajał im przywódca. Dziewczyna uczy się żyć na nowo. Jednak nie jest bezpieczna, wampir nigdy nie jest bezpieczny, ale szykuje się wojna. Wojna wampirów.
,,Jesteśmy tylko pionkami."

Książka od której po prostu nie mogłam się oderwać, przeczytana jednym tchem. W przeddzień jej czytania miałam się uczyć na ważny sprawdzian. Po przeczytaniu jakiś 50 stron stwierdziłam, że jeszcze jeden rozdział i idę się uczyć. Jednak ta książka nie miała rozdziałów, a na sprawdzian już się prawie nie zdążyłam pouczyć. Nie możemy tej książki nazwać bestsellerem, ale pomimo to warto ją jednak przeczytać. Nie pokazuje nam idealnego życia wampirów, takiego jak prowadzili Cullenowie, ale całkiem inne, nowe oblicze.





                                               Ogólne informacje:
                                              Tytuł:,,Drugie życie Bree Tanner"
                                              Autor: Stephenie Meyer
                                              Wydawnictwo: Dolnośląskie
                                              Tłumaczenie: Dobromiła Jankowska
                                               Liczba stron: 200
                                               Data wydania:16.06.2010r

                                                 



                                                   Już niedługo na blogu:
                                             ,,Podzieleni" Neal Shusterman






Fb------>https://www.facebook.com/Zapiski-Isi-186967345042783/?ref=bookmarks
Instagram----------> isiaaa_n_books

8 komentarzy:

  1. Moim zdaniem ta książka to taki zwykły zapychacz wieczorów. Przeczytałam i w sumie nie wiem, o czym ona była. A zaznaczę, że pamięć mam naprawdę dobrą. Ale masz rację - czyta się ją naprawdę szybko ;) A z książek Meyer najbardziej spodobał mi się "Intruz". W czasach gdy go czytałam wręcz marzyłam o tym, żeby go zekranizowano. I spełniło się! Szkoda tylko, że film nie wyszedł tak fajnie jak książka.
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam intruza, ale filmu nie oglądałam. Mogę Ci polecić książkę, która może być nieco podobna do Intruza ,,Podzieleni" Neal Shusterman

      Usuń
  2. Zaintrygował mnie ten Twój blog :) Dodaję się do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubiłam sagę "Zmierzch" i do dziś mam sentyment, naprawdę ogromny <3 Ale do tej książki jakoś mnie nie ciągnie. Miło się natomiast dowiedzieć, że "Intruz" ma II część, bo ta historia również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam dobrą wiadomość dla Ciebie :) Mają powstać nowe filmy w świcie Zmierzchu :)
      Ale chyba ta druga część intruza nie wyszła po polsku.
      Możesz sięgnąć tez po najnowszą książkę Stephenie Meyer pt.,,Chemik"

      Usuń
  4. Czytałam ją lata temu i... miałam wrażenie, że wypada lepiej, niż Zmierzch. To znaczy, w końcu mieliśmy ciekawszy motyw i jakiś konkretny pomysł, a nie zwykły romans z paranormalnymi wstawkami. Niemniej... naprawdę czytałam to z 5-6 lat temu i trudno mi teraz coś więcej powiedzieć, a wracać do Meyer nie planuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo wszystko jednak ,,Zmierzch" to taka typowa książka na raz i do odłożenia na półkę

      Usuń