Polecany post

,,Szeptem" Becca Fitzpatrick

Tytuł: ,,Szeptem” Autor: Becca Fitzpatrick Wydawnictwo: Moondrive Tłumaczenie: Paweł Łopatka Liczba stron: 336 Data wydania...

piątek, 9 czerwca 2017

,,Kiedy gasną światła"

Amerykański horror w reżyserii Dawida F.Sandberga.
 W rolach głównych Teresa Palmer, Gabriel Bateman, Alexander DiPersia, Maria Bello.

Martin, jest kilkuletnim chłopcem, mieszkającym z matką. Jego ojciec nie żyje, a starsza siostra-Rebecca wyprowadziła się od matki, zostawiając koszmary za sobą. Gdy mieszkała w domu matki spotykały ją pewne rzeczy, jednak nie miała pewności czy są prawdziwe czy tylko jej się śnią, zwłaszcza przy zgaszonym świetle. Martin przeżywa to samo. Nocami nie śpi, gdy świeci słońce rano zasypia do szkoły. Działa to bardzo źle na jego psychikę. Nie ma pojęcia czy to po ciemku jest prawdziwe. Jednak po wielu tragicznych wydarzeniach przeprowadza się do siostry, która wiedząc co sama przeżywała w dzieciństwie zamierza pomóc bratu. Jak się później dowiaduje w sprawę zamieszana jest dziwna istota, Diana, dawna przyjaciółka ich matki. Jest niebezpieczna, zwłaszcza kiedy gasną światła...... Świetny film, oglądałam go dwa razy, polecam.

4 komentarze:

  1. Nie oglądam filmów za często, ale o nim dość dużo słyszałam i może się skuszę.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    biblioteka-feniksa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również, ale ten akurat oglądałam 2 razy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dwa razy oglądałam, za każdym razem z inną osobą :D Jestem fanką horrorów i od czasów "Babadook'a" i <drag me to hell" nic nie było w stanie mnie przestraszyć, aż do tego filmu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, mnie akurat ten film nie przestraszył, ale po ,,Strychu" było ciężko. I nadal nie przepadam za strychami ;) Niby nic strasznego, a jednak zakorzeniło się w pamięci.

      Usuń