Polecany post

,,Szeptem" Becca Fitzpatrick

Tytuł: ,,Szeptem” Autor: Becca Fitzpatrick Wydawnictwo: Moondrive Tłumaczenie: Paweł Łopatka Liczba stron: 336 Data wydania...

sobota, 17 lutego 2018

Anna Gruszczyńska & Toon De Kock ,,Ja wersja 2.0"

Tytuł: ,,Ja wersja 2.0”
Autor: Anna Gruszczyńska, Toon De Kock
Wydawnictwo: Wydawnictwo SQN
Liczba stron: 288
 Data wydania: 26.04.2017 r.






Czasami mam wrażenie, że mogłabym w sobie coś zmienić, inaczej odnieść się do czegoś, zaplanować coś. Tym razem postanowiłam, że pomoże mi w tym książka pt. ,,Ja wersja 2.0".

Anna Gruszczyńska fascynuje się wpływem nawyków na tryb życia i to właśnie postanowiła przedstawić w swojej książce. Na podstawie własnych przeżyć pomaga innym radzić sobie z problemami. Jej partnerem jest Toon De Kock, również autor ,,Ja wersja 2.0", któremu dobre nawyki pomogły napisać tę książkę, odpowiada on także za jej wersję graficzną. 

Dzięki tej książce wraz ze swoją zaciętą wolą wreszcie osiągniesz swoje cele! Pomoże Ci ona lepiej egzystować w tym świecie. 
Książka ta jest poradnikiem, dosyć nietypowym. Znajdziesz w niej wiele ciekawych pomysłów na uporządkowanie własnego życia. Poradnik ten jest skonstruowany na wypisywaniu, marzeń, celi, wad, a także niepowodzeń. Dzięki czemu z dystansem będziesz mógł/mogła patrzeć na to co do ter pory udało Ci się dokonać. 
Po każdym etapie np. efektywna i szczęśliwa następuje kolejny. Po przejściu po raz kolejny mamy okazję rozpatrywać się na podstawie poprzednich zadań tym razem nieco rozszerzonych oraz pozwalających spojrzeć na nasze osiągnięcia, które dzięki temu poradnikowi się udały. 

Możesz także współpracować z telefonem! Podana jest lista aplikacji oraz ich funkcjonalność, dzięki czemu możesz dbać o nie, nie bojąc się, że zapomnisz o czymś ważnym. 

Bardzo fajnie jest wszystko przedstawione graficznie, miejsce na wpisy, obrazki. Wspaniale się to reprezentuje. 

Sporą część stanowią ciekawostki dotyczące omawianych problemów. 

Myślę, że ta książka pozwoli mi się stać lepszą wersją siebie, uregulować tryb istnienia, wpłynie na moje życie. Mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć moje liczne cele i wykorzystać w pełni moje możliwości.







Za egzemplarz recenzyjny dziękuję portalowi:


8 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa, czy i mi taka książka pomogłaby w realizacji celów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chcę tę książkę przeczytać dzięki portalowi czytampierwszy :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama jestem ciekawa tej książki , może zakupię w najbliższym czasie :D
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. interesująca książka. Muszę ją przeczytać :) dzięki za ten wpis!

    http://blog.brevio.pl zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń